Dagens I-landsproblem..

På mina relativt nya jeans från Acne har knappen längst upp i gylfen suttit lös (lösare än den ska göra). och för ett par dagar sedan låssnade den helt, men jag bara tryckte tillbaka den så satt den fast igen. Men idag förvärrades problemet. När jag skulle slå en drill flög knappen av då jag knäppte upp gylfen och den landade i talettstolen. Men som tur var hann jag inte pinka på knappen och toastolen var nyspolad. för att kunna få upp knappen igen funderade jag på att linda in handen i toapapper men jag hittade en gammal gummihandske istället. När knappen var uppe spolade jag den och handseken länge i varmt vatten och tvål. För att inte riskera att tappa knappen igen lämnade jag den hemma innan jag skyndade iväg till en intervju. Nu sitter jag och grubblar på hur jag ska få knappen att sitta fast igen, den bara faller av vid minsta lilla beröring.


Kommentarer
Postat av: Manfred

Reklamera jeansen. Inte direkt ovanligt att Acne-knapparna är crap. Riktigt segt när (inte om ;) det inträffar bara. Men, som sagt, piss i havet om man ser till svält, sjukdomar och fattigdom...

2006-11-19 @ 01:17:20
Postat av: tripptrapptrul

jobbit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback