två "nya" tees

För ett par dagar sedan gjorde jag om två av mina t-shirts och tänkte att jag kunde visa resultatet här. Det blev ingen total make over men alltid något. Den första är en vanlig vit tee som jag sytt fast ett grönt siden band diagonalt över magen på. Den andra var en av mina favvotees ända tills det att jag gjorde om den. På den andra, som är svart, sydde jag fast 4 st guldknappar (samma som på projektet innan men i två storlekar). Anledningen till att jag inte gillar t-shirten lika mycket nu är att knapparna hänger för löst, detta beror på knappens baksida. Här är i alla fall resultatet.

     

Kommentarer
Postat av: K

jag gillar den vita skarpt!

2006-06-29 @ 14:35:51
Postat av: tripptrapptrul

Skitsnygga, det är så kul att du änrar om plaggen. Jag bytte knapper på en grön h&mtweedkavaj från gröna till guldknappar sydde även dit en guldkedja, intresserad av att se den finns den på min blogg under outfit. hare bra å sy på det gillar vi.

Postat av: Maddie

Aw snyggt!

2006-07-03 @ 12:45:54
URL: http://madelicious.blogg.se
Postat av: Johannes

Tack för uppskattningen alla!

Tripptrapptrull: joo jag såg din kavaj, det var delvids därifrån jag fick idén. så då får jag väl tacka för det =)

2006-07-04 @ 00:32:29
URL: http://alltsomarkul.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback