Sjöslag

Jää idag var det dagen för det årliga sjöslaget i härnösand. Alla tredjeklasser ställde upp med varsin egenhändigt byggd båt för att jaga poäng i guldmössetävlingen. Tyvär vann estetarna och är därmed redan fördiga segrare i guldmössetävlingen. I och med deras seger är den kommande danstävlingen meningslös, många klasser funderar på att inte ställa upp, så även min vilket jag tycker är synd, då är ju mitt eget dansnummer hotat. Any way, jag fick i alla fall vara hejjarklacksledare för SpEi3b. En liten dröm som gick i uppfyllelse när jag fick stå där med tutor och pompoms.

Jag lägger nog upp en bild på min uppskattade sailoroutfit snart.

Jaja, nu är det snart klassfest och sedan tivoli så jag ska fixa kläder till det nu. Bilder kommer nog upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback