Fotboll!

Idag var jag på Arbetsförmedlingens informationsträff vilket kändes ganska onödigt. Äny way, när jag ändå var nere på stan köpte jag senaste numret av king.

Sedan bar det av upp till Sollefteå där vi spelade sista matchen innan uppehållet. Vi vann med 2-0 och kan nu titulera oss obesegrade serieledare, rätt trevligt. Dessutom fick jag ett nytt sexigt skrubbsår på knät. På väg hem från matchen stannade vi på OK där jag köpte Slitz Man (fick nys om en grym affär i gbg jag måste besöka i sommar).

Dagen till ära bar jag detta:
jag
På bilden ser jag lite trött ut,  jag är det.

På överkroppen har jag en vintage-tee, men den lilla fickan på vänstra bröstet föll bort när jag fotade.

Och på benen har jag ett par linneshorts från selected. På fötterna hade jag mina espadrilles då jag var utomhus.


Kommentarer
Postat av: Manfred

Vilken gbg-affär tipsades det om? Hade varit lite kul att veta bara.

2006-07-07 @ 21:17:15
Postat av: Johannes

Ragtime var namnet på affären!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback