Födelsedagspresent!

outfit

Imorgon fyller min brorsa år så därför beslöt jag mej för att köpa en present åt honom. Efter ca. en timmes strosande på stadens gator medans jag ivrigt funderade på vad en 16-åring önskar sig tömdes min hjärna på idéer. Det hela slutade med att jag kom hem med en packe dvd-filmer.

Sagens outfit bestod av:
En hatt från h&m, perfekt för en bad-hair-day.
En t-shirt från h&m som jag själv modifierat en aning.
Ett par av mina egna väldigt gamla shorts som jag ändrat en aning.
På fötterna bar jag ett par espadrilles jag köpt via
Nitty Grittys hemsida.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ball t-shirt.

Postat av: Johannes

Åh, tack så mycket =)

2006-07-12 @ 01:37:06
URL: http://alltsomarkul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback