Nya skor

Idag var jag på stan en sväng för att köpa ett par nya skor, men tyvär är det ett omöjligt uppdrag när man bor i en liten stad. Rätt snabbt gav jag upp och återvände hem. Sedan råkade jag nämna, för farsan vad för skor jag letade och han hade ett par liknande någonstans sa han. Efter en stunds letande dök de upp, de var rätt fina, men kanske en aning stora, de får i alla fall duga tills jag hittar ett par nya. jag har ingen bild på skorna än men de kommer nog senare idag.

Här är i alla fall vad jag hade på mig då jag var på stan:

dag

Hatt h&m
Kofta Emilio
Linne h&m
Jeans Acne
Skor från Nitty Gritty

Kommentarer
Postat av: Thea

ser bra ut :) gillar egentligen inte killar i linne men du passar skitbra i det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback