Lite semester!

För ca. en vecka sedan kom jag hem från en liten resa till Göteborg där jag bland annat tittade på min brors lag då dom spelade Gothia cup. Jag träffade också lite släktingar och hann gå en liten sväng på stan med. I Göteborg lyckades jag inte hitta så mycket, rean hade redan börjat någon dag innan jag hann dit så de bästa var redan borta. Att jag sedan hade rätt lite tid inne bland affärerna gjorde att jag inte hann göra någon ordentlig djupdykning i reahögarna. Men jag lyckades ändå hitta en kavaj av märket Velour på Ragtime. Jag fick betala 550 kr för den och tjejen som jobbade där sa att det var en kille som är sponsrad av Velour som lämnade in den. Lite synd att jag inte kom mej för att fråga vem, men är det någon som känner till en Veloursponsrad small-kille i Göteborgstrakten kan ni väl säga till?

 

På väg hemvägen från Göteborg stannade jag till ett par dagar i Uppsala och hälsade på några kusiner och mormor + morfar. Inne i Uppsala köpte jag ett par jeans från Acne för 999 kr och en kofta från Selected för ca 300-400 kr (fick leta som en tok innan jag fann en grå, lite besviken att det inte fanns en med ljusare nyans utan svarta detaljer). På h&m såg jag en fin jeansskjorta men den fanns inte i min storlek, lite tråkigt!

 

Kavaj                   Jeans               Kofta

(Det som syns på bilderna, men inte står angivet är: Svarta shorts 2hand, Beigea shorts Selected, Linne h&m, Piké Filippa k)

Kommentarer
Postat av: tripptrapptrul

å snyggt du, gillar koftan jag har en likadan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback