Simpor och grodfötter?

material boy
På en gång då jag såg den senaste kollektionen från
Material Boy associerade jag genast till barnprogrammet ”simpor och grodfötter” som gick på svt 1994-95. Byxorna i denna kollektion är väldigt djupa i grenen, vilket även familjen i simpor och grodfötter var.
                             Jag tyckte att programmet var lite obehagligt att titta på men det är verkligen inte kläderna från Material Boy. Med stora toppar, tajta byxor med djup gren (känns som ett populärt koncept nu) och mycket färger blir kollektionen mycket intressant.
                      Lite tråkigt är att märket inte går att köpa i Sverige. Vill man ha ett plagg får man packa väskan och åka till Storbritannien för närmaste återförsäljare

Kommentarer
Postat av: tripptrapptrul

Gillar denna stil grymt, den på minner om Styleins tjejkollektion. Hoppas den kommer till Sverige.

Postat av: Johannes

joo den är grym! har kollat lite smått om den går att beställ, men inga resultat!

2006-06-18 @ 01:04:16
URL: http://alltsomarkul.webblogg.se/index.html
Postat av: Julija

jag vill ha avsnitt från simpor och grod fötter nuuuu !

2006-12-28 @ 18:34:12
Postat av: martin stenberg

hej ni på datorn jag vill att ni ska lägga alla simpor och grodfötter på you tube alla avsnittarna som är hela och jag vill att det ska vara sama sak som när dom gick på tv och jag vill inte att några av filmscenerna ska vara bortklippta ifrån simpor och grodfötter avsnittarna på you tube

2007-06-23 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback